21 Şubat 2015

rom yükledikten sonra açılmayan telefona kesin çözüm

Evet arkadaşlar pek çok arkadaşın başına gelmiştir.ne kadarda rom yüklesenizde orjinal rom dönüşlerinde telefon açılmaya bilir, aslında daha önce yapmıştınız.Ama bu kez telefon açılmıyor ve telefon markası yani ismi tekrar,tekrar gelir ve can sıkıcı bir hal alır.konuyu uzatmadan sorunu çözelim tefondan,telefon fark etmese de genelde 3 tuşu kullanırız ses açma,güç tuşu,ve home yani orta tuş beraber basıp recovery modunu açıyoruz.

Bazı telefonlar 2 tuşlu oluyor ben 3 tuşlu telefonlar için belirtim 2de olsa 3 de olsa recovery modda telefonu açmanız gereceketir.Telefon farkından dolayı recovery açış şekli değişebiliyor.




Burada yapılacak işlem wipe data factor reset diyoruz gelen menüden evet diyoruz.daha sonra wipe cache partition u tuşlayıp wipe cache dedikten sonra advanced yazan yeri tuşlayıp varsa tabi burada wipe dalvik cache işlemini yapıyoruz buna da evet dedikten sonra geri tuşuyla menüden rebot system now seçeneğini tuşluyoruz bir süre bekledikten sonra telefon açılmış oluyor.açılmayan telefon sorunu çözüldü


51 yorum:

  1. moruk bende htc one var m7 recoverye giriyorum cince bokdan yazılar var ya cash olan bir yer var giriyorum onunda cogu cınce. bunu videosu yokmu kardes ya.

    YanıtlaSil
  2. veya bana ulaş faceden hakan.sakman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostum nasıl çince.? telefon kaçakmı yoksa root yaparak çince recovery mi yükledin

      Sil
  3. yaptığınız işlemleri anlattırsanız size daha faydalı bilgi veebilirim

    YanıtlaSil
  4. 5,0,1 den 4.4.2 ye döndüm şebeke sorunu yaşıyorum yardım lütfen

    YanıtlaSil
  5. kardeş bende note 2 var açılmıyor
    nasıl yapıcaz burda dediğin gibi yazılar cıkmıyor yardımıcı olurmusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostum rom yükleyip telefonun açılmıyorsa ses açma +home+güç tuşlarına beraber basılı tut samsung yazısı gelince bırak tguşları
      recovery menü açılması lazım recovery buradan wipe data factor reset,wipe cache partition,advented ile burada wipe dalvik cache olacak bunuda yaptıktan sonra sorun ortadan kalkar dostum senin yaptığın yanlışı bilmiyorum sırasıyla yaptıklarından bahsetmiş olsaydın daha detaylı yardımcı olabilirim olası telefonu tamamen brick yapmışta olabilirsin telefon hiç açılmıyor tuşlar çalışmıyorsa telefon takoz olmuş derim rom yükleyip telefon açılışta samsung yazısında kalıyorsa sorun yok çözüm anlatıldı bana geri dönüp yaptıkları sırasıyla bnlatırsan dediğim gibi yardımcı olabilirim

      Sil
  6. KARDEş ben telefonu rootladım 5 saat falan oynadım telefonun kendi virüs programı vardı tekrar başlata bastım telefon açılmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefonun markasını söylemişsin muhtemelen samsung dur knox güvenlik ise onu kaldırman gerekiyordu neyse yukarıdaki anlatılan büyük ihtimal olmayacaktır.Benim tavsiyem orjinal romu yükle sorun ortadan kalkar ama dediğim gibi yukarıdaki anlatılanı deneyebilirsin

      Sil
  7. dediğin herşeyi yaptım mehmet abi herşeyi ama telefonu pc den çektiğim an aynı döngü devam ediyo bataryada problem olabilir mi ??

    YanıtlaSil
  8. dediğin herşeyş yaptım mehmet abi her şeyi ama telefonu pc den çektiğim an aynı döngü devam ediyor .bataryada bproblem olabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum telefon modelin nedir bataryadan olmaz sadece bataryayi çıkar geri tak wipe data factor reset, wipe cache partition advenced ilede wipe dalvik cache yaktinmi çıkan seceneklere yes diyerek onayliyorsunuz

      Sil
  9. kardeş telefona room attım kapandı formata ttım açılmıyor samsung yazısı ikidebir geliyo gidiyo ne olduğunu bnede anlamadım ne yapabılırımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normaldir genelde bu hata olabiliyor
      Yukarıdaki işlemleri yaparsanız sorun
      Kalmaz recovery fen sadece format atmayın wipe cache partition işlemlerinde yapın

      Sil
  10. Sorunum tam olarak konuda anlattığınız gibi. Fakat telefonumun gerekli olan 3'lü tuş kombinasyonu ile recovery mod'u açamıyorum. Defalarca denememe rağmen açılmıyor. Download mod'a sıkıntısız bir şekilde giriyor. Ama Ses açma + Menü tuşu + Kilit açma tuşuna aynı anda bastığım zaman telefon açılıyor. Samsung yazısına geldikten sonra elimi çekiyorum. Telefon açılıp kapanmaya devam ediyor. Sizce sorun ne olabilir?

    YanıtlaSil
  11. Aslında telefonumda hiçbir sorun yoktu. Gece yatmadan önce telefonun klavye görünümünü değiştiren bir uygulama indirmiştim. Gece kalktığımda telefonun recovery mod'da olduğunu farkettim. Uyku sersemliği ile telefonu kapattığımı hatırlıyorum. Sabah tekrar açmayı denediğimde Samsung ekranı geliyor ve 1-2 saniye sonra titreyip kalıyor. Ardından tekrar kapatıp açmaya çalışıyor. Download mod'a alıp yeni rom attık fakat yinede değişen olmadı. Recovery mod'a girebilsem sonuçların daha farklı olabileceğini düşünüyorum fakat oda olmuyor. İlginiz için teşekkür ederim. Uzun zamandır aramadığım konu kalmadı ama çözüm bulamadım bir türlü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ses açma /güç/home tuşlarına basılı tutun Samsung'un logosu gelince güç tuşunu bırakın. Diğer tuşlara basmaya devam edin yatık Android logosu gelince home tuşuna basın recovery açılacaktır bu da çözüm olmazsa Stockholm recovery dosyası varsa paylaşalım odun ile yükleme yapin

      Sil
    2. Yatık Android logosu geldiğinde tü. Tuşları bırakın o şekilde home tuşuna basin normalde yatık Android logosu dan sonra kısa bir süre sonra recovery açılır bazen yatık logoda menü tuşuna basılır

      Sil
    3. Maalesef. Dediklerinizi harfiyen uyguluyorum. Fakat telefon girmemekte ısrarcı. 3'lü tuş kombinasyonundan sonra Samsung logosu beliriyor. Ardından dediğiniz gibi güç tuşundan elimi çekiyorum. 1-2 saniye sonra Samsung yazısı titriyor ve logoyla beraber alt alta ince okunmayan mavi yazılar çıkıyor. Çok geçmeden kapanıyor ve ardından tekrar başlıyor. Bu şekilde bir döngü yaptı telefon. Sanki recovery mod'a girmeye çalışıyor ama olmuyor gibi bir hali var.

      Sil
  12. Dostum tekrar dan bir rom yüklemeyi dene hangi siteden indirme yaptın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk olarak Sammobile üzerinden SM-C111 araması ile yaklaşık 5-6 seçenekten herhangi birisini indirdim. Ülke seçeneklerinin önemi varmıydı bilmiyorum ama Türkiye seçeneği olmadığı için en üsttekini indirdim. Odin ile yükleme sırasında Fail verdi. İndirme süresi çok olduğu için diğerlerine bakamadım. Başka site üzerinden Türkiye ile uyumlu rom buldum. Odin ile yükleme sırasında sorun olmadı. Fakat yükleme bittikten sonra telefonu açarken Samsung yazısı geliyor. Ardından yukarıda anlattığım gibi kalıyor. Bir ara yarım saat ellemedim belki düzelir diye fakat nafile. Samsung yazısında kalıyor, mavimsi çok ince çizgi veya yazı gibi şeyler beliriyor alt alta.

      Sil
    2. Bu arada bu anlattığım sıkıntı hem telefonu açmaya çalışırken, hemde 3'lü tuş kombinasyonu ile Recovery Mod'a girmeye çalışırken oluyor. Anlayacağınız telefon açılmamakta inatçı. Yaklaşık 3 farklı rom yüklememe rağmen sonuç değişmedi.

      Sil
    3. K zoom S5 5 zoom diye gecmiyormu
      Sammobile rom
      http://bc.vc/alaOopg
      C111 k zoom
      http://bc.vc/ZaxyqL3
      Sammobile den i dilediğin rom da genelde 4 dosya olur odinde
      Yükleme yaparken PDA ve diğer yerlere DE seçim yap derim yada öncelikle romu yükle bence farklı bir rom yüklediği den mı kaynaklı recovery açılmıyor

      Sil
    4. Öncelikle ilginiz için tekrardan sağolun. Sammobile üzerinden Galaxy K Zoom SM C-111 diye arattığımda daha farklı sonuçlar çıkmıştı. S5 Zoom olarak aratmam gerektiğini bilmiyordum. Şuan tekrardan indiriyorum. Sonuçları tekrardan yazacağım. Teşekkür ederim.

      Sil
  13. dostum o şekilde bir rom çıkıyor diğerine baktınız mı diğer rom listesini verdim onu daha önceden indirme yapmadıysanız önce pnu deneyin

    YanıtlaSil
  14. Mehmet abi yardım lütfen telefona rom yukledim fakat ac
    maya çalıştığında samsung yazisi çıkıp kapanıyor twrp ile yaptım ve ve aciliyor oda ne yapmam lazım telefon Samsung galaxy s3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum twrp recovery den wipe işlemlerini yaptinmi recovery den aç telefonu twrp yüklediği den wipe yazan yeri seçerek silme işlemi yapacaksın data reset cache sonra reboot ile yeniden baslatin twrp yüklemesi niye yaptınız normal recovery den olurdu kısacası wipe data factor reset wipe cache partition yapacaksınız twrp biraz karışık şu bile yazan yerden telefona format atın ayriyeten twrp yüklemesi den dolayı da samsung yazısında takılı kalabilir

      Sil
  15. Abi yazını bluemoonoyunda@gmail.com atarmisin

    YanıtlaSil
  16. Abi normal recovery açılmıyor tmwp açılıyor bide bu benimki Samsung yazısı gidiyor hafif bir isik siyah ekranda kaliyor bide tmwp den orijinal rom yüklemek olurmu bide bu half brickmi

    YanıtlaSil
  17. dostum sen orjinal rom yüklediğinden emin misin orjinal rom yükleme yaptıysan zaten orjinal recovery açılır bence tekrara dan rom yüklemeyi dene ses kısma+home + güç tuşlarına beraber basılı warning mod olarak açılan telefona tüm tuşları bırak ses açma tuşuna bir kez dokun download olan telefona s3 orijinal rom u tekrar yükle

    YanıtlaSil
  18. Orijinal romu twmpden yuklesem olurmu bide orijinal rom bildiğin site varmı

    YanıtlaSil
  19. Abi benim telefonherhangi bir şekilde PC ye bağlanmıyor Kies falan drivefalan denedim ama olmadı ne yapmam lazım abi

    YanıtlaSil
  20. Abi bide tmwp den data falan sildim sonra Samsung yazısında kaldı eskiden hafif bir isik ve siyah ekran vardı Samsung yazısından sonra ve sadece tmwpden yapabilirim bazı sitelerde yazıyordu olur diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum Kies PC De kurulu ise zaten. Odin programı hata verecektir kırdı kaldırın twrp üzerinden orijinal rom yukleyem3zsiniz sizin yapacağınız twrp yüklü ise telefonu rootlayin hafıza kartına geliştiricilerinin çıkarmış olduğu custom rom u atın telefonu recovery den açın custom romu yükleyici telefon açılacaktır .USB kablosunun gormeyisi usb hata ayıklama kutucuğu kapanmış tır ondan dolayı gormuyordur

      Sil
    2. Telefonun root lu değilse
      http://bc.vc/ECNmoc
      Bu uldate root dosyasını hafıza kartına at twrp olarak telefonu aç install diyerek uldate dosyasını bulun ve flaslama yapain yani yukl3yin daha sonra size custom rom li li veririm isterseniz onu aynı şekilde yukl3yin yüklemw bittikten. Sonra telefon açılacaktır

      Sil
  21. King root vardı. Şimdi abi root yaptıktan sonra kesin olurmu abi recovery açılmıyor kesinlikle

    YanıtlaSil
  22. Bide root attıktan sonra custom romu tmwp den mı yuklicem

    YanıtlaSil
  23. Abi telefonun şarj ucu değişmişti PC ye normalde de baglanmiyordu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostum şimdi yaptığın işlemleri tam anlatırsan daha kolay yardımcı olurum
      şimdi daha önce twrp recovery açılıyor diyorsun şimdi açılmıyor yazmışsın sistemi tamamen sildiysen olmaya bilir başta söyleyim şimdi senin başta yapacağın iş eğer pc telefonu görüyorsa odin progframı ile orjinal rom yüklemek tabi pc de kies varsa kaldır odin hata verir..yok pc telefonu görmüyorsa telefona yüklemeye çalıştığın için usb hata ayıklama filan kapanmış muhtemelen şimdi eğer twrp recovery de açıyorsan root dosyasını veririm sana sende root larsın daha sonra custom rom yüklemelisini twrp recovery üzerinden yaparsın

      Sil
  24. Abi rom manager den twrp indirmistim ondan sonra rom yükledim sonra kurdum fakat acilmadi şuanda recovery olarak twmp var

    YanıtlaSil
  25. Abi senide yordum kusura bakma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil dostum şimdi sen twrp yükleyip sonra rom yükledim tabi bundan önce telefonu root yapmışsın sonra telefona format attım fabrika ayarlarına dönmesi lazım twrp recovery tekrar yükledim galiba eğer böyle ise telefonda şuan root yok sadece twrp recovery var dostum yanlış bir rom yüklemişsin telefon brick olmuş büyük ihtimal telefona recovery üzerinden format attıktan duzelmiyirsa dediğim gibi yarım brick olmuş tekrardan hatırlarım idin programıyla orijinal rom yüklemeyi denedim mı odin programına rom nasıl yüklenir anlattık her hangi bir samsung rom yükleme paylaşımına gir orada verilmiştir şimdi senin telefonda anladığım sistem yok nasıl root yaparsın eğer odin le olmuyorsa twrp recovery üzerinden Cem recovery yükle onun kullanımı daha basit onhda recovery üzerinde. Flaslama yapabilirsin S3 olacak 9300 saat onun can recovery sini kuracan zipli dosyayı hafıza kartına at install seçeneğinden zipli cwm recovery b ve soldan sağa onay çubuğunu sürükle yükleme yaptıktan sonra reboot ile yeniden başlat tabi telefon acilmayacak sen kapatıp telefonu tekrardan recovery De açan bu kez recovery cwm olacak sonra telefonu rotlayacaksin aynı şekilde update süperdi.zip dosyasını bulup üzerine tıkladıktan sonra yeşil diyorsun dokunmatik cwm yüklersen bunu yaparsın yoksa ses tuşlarıyla üzerine gelip güç tuşu ile onayliyorsun root olduktan sonra tabi geliştiricilerinin çıkarmış olduğu rom u hafıza kartına önceden at harici sırasıyla wipe data factor reset sonra wipe cache partition çıkan seçeneklere her zaman yes diyorsun güç tuşu onay butonu oluyor sonra mont ABD store yazan yere girip sırasıyla cache,format ve data yazan yerleri güç tuşuyla onaylayıp yes diyorsun son olarak advantecd yazan yere girip aile dalvik cache yapıyorsun şimdi geri tuşu ile choce zip from SD kart yazan yere girip harici hafıza kartını seçerek daha önceden attığın romu bulup güç tuşuyla yükleme yapıyorsun biraz sana karışık gelebilir rom yüklemesi bittikten sonra reboot diyerek telefonu yeniden başlat rom yuklendikten sonra telefon normal şekilde açılması lazım şimdi sana rom ve root cwm recovery dosyalarını veremiyecem gündüz olduğumda ilk isim paylaşırım

      Sil
  26. abi bende note 2 vardı bı gün durduk yere kapandı ve daha hiç açılmadı bende pc ye bağladım sonra stock rom attım ancak attıktan sonra yine açılmıyordu ama bu sefer samsung yazısı felan gelıyordu recovery ye dowload a felan gırıyordu . aradan bıraz zaman geçtı şimdi senin yazıları okudum tekrar note 2 stock rom indirdim odın programnı guncelledım romu tekrar attım ancak yıne de aynı senın dedıklerını de yapıyorum ancak açılmıyor sence sorun nedır hocam durduk yere boyle bı olay oldu sence sorun ne olabılır bana cozum konusunda yardımcı olursan çok sevinirim iyi günler

    YanıtlaSil
  27. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  28. Şuan site aktif değil Mehmet arkadisimizda siteye bakmıyor yapmanız gereken tek şey orijinal rom yüklemek orjinal romu yukleyince sorun ortadan kalkar cynegenmod çökmüş ondan dolayı bu sıkıntı

    YanıtlaSil
  29. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

 

Copyright @ 2013 ANDROİD İLETİSİM .