12 Ekim 2015

windows 7 ultimate SP1 indir 32x64 bit orjinal indir(msdn)

windows 7 ultimate orjinal 32x64 bit türkçe dvd  iso indir. 
windows 7 ultimate sp1 32x65 bit orjinal iso indir 

Bir çok sürüme göre çok çok daha iyi olan windows 8 i beğenmeyip tekrardan windows 7 ye dönüş yapanların sayısı oldukça fazla benimde tercihim ve kullandığım bir sistem

                                                 

 windows 7 ultimate ISO indir
 windows 7 ultimate iso 32 bit
 windows 7 ultimate iso 64 bit 


İndirme linki megadır hızlıdır 

windows 7 kurduktan sonra windows 7 orjinal yapma lisanslama işlemini removeWAT programıyla yapabilirsiniz. format sonrası Net framework paketini yükleyin sitede mevcut katılımsız dır.

32/bit 


64bit







26 yorum:

  1. usb atabilirmiyiz bunu

    YanıtlaSil
  2. Rabbim razı olsun inşaAllah işimi görür :)

    YanıtlaSil
  3. MD4: 97ff0a04ef8afdb45e4360ed8b651bfa
    MD5: 3bbe175c04ec0c9d5ff531fadf84d65e
    SHA-1: 9bbba45da672c21bbbb8d78aff18403c564530fa
    orjinal iso değil.

    YanıtlaSil
  4. yorumu yayınladığın için teşekkürler.(bir çok site yorumu yayınlamıyor bile)
    msdn doğrulamsını kendim yaptım.
    sha1 kodu microsoft sitesindekilerle uyuşmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küfürlü olmadıgı sürece yorumların genelini paylaşırız biz teşekür ederiz

      Sil
  5. orjinal isoymuş kusura bakmayın benim test ettiğim promramda sorun varmış başka proğramla kontrol ettim sorun yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemi yok diğer arkadaşlarda bilgilenmiş oldu

      Sil
  6. türkçemi bu sadece orjinal yazılmış değilse boşuna indirmeyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orjinal olmasa paylasmayız yorumu okuduysan arkadaş orjinal oldufunuda belirtmis

      Sil
  7. megadan indirmiyor %99 a geldi şifre çözülemior hatası verdi

    YanıtlaSil
  8. dün o kadar indirdim boşunaymış hem rar dosyası arızalı hemde orjinal msdn değil farklı farklı prolarla taradım hepsi bu sonucu verdi
    CRC32 BB0FB2E2
    MD5 CBE8E3CA0A447A4C82638D457C8A1E99
    SHA1 583D44BF941A24ED760E1D3942E611502C59FB11

    boşa vaktim gitti bende güvenmiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum orjinal senin gibi bir arkadasda aynisini söyledi sonra geri dönüş yapatak orjinal oldugunu belirtti yorumlari okurmusun rar da arızalı degil

      Sil
    2. 3 farklı proğramla baktım verdiğim bu değerler çıktı biri yanlış çıkardı diyelim diğerleri niye aynı sonucu verdi

      Sil
    3. programlar ne kadar güvenilir bilmem lakin daha öncede belirtmiştim sizin gibi 2 kişi orjinal olmadığını söyledi daha sonra arkadaş geri dönüşüm yaparak kullandığı programda sorun olduğunu başka bir programla denediğinde orjinal window olduğunu belirti yorumda okumuşsunuzdur.

      Sil
    4. peki sizin önerdiğiniz bi proğram varmı degerleri doğru veren varsa link verebilirmisiniz

      Sil
  9. Mehmet bey şuan indiriyorum eğer işe yararsa herkese önericem bu blogunuzu usb ye yazarak boot ayarlarından başlatıcam diyimi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet usb yazdiktan sonra pc de ayarindan usb yi semeniz gerekiyor

      Sil
    2. Bios ayarlarindan usb yapin format atmadan önce

      Sil
  10. Mehmet bey rar şifre istiyor , paylaşabilir misiniz lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dosya şifresiz eksik indirmiş olabilirsiniz. ben şifre koyduğumu hatırlamıyorum :) ilk kez siz şifre sordunuz indiren var hasan bey belirtiyoruz şifre olduğunda lakin androidiletisim.blogspot.com veya androidiletisim.blogspot deneyim derin dediğim gibi ilkez siz şifre sordunuz indirme sonrası şifre çözümleme anahtarı çıkıyorsa mega linkten dolayı sorun oluyordur.

      Sil
  11. Sanırım indirmeden kaynaklı oldu şifre istiyor açmıyor dosyayı
    yapacak birşey yok tekrar indirecez artık :(

    YanıtlaSil
  12. abi oluyor dimi media gete geçip ordan iniosa indiremem bide indirip kurunca nasıl çalıştırcaz

    YanıtlaSil
  13. :) indirme linki mega dır dvd veya usb yazdırmanız gerekli setup dan kurum yapılmıyordu sanırsam

    YanıtlaSil

 

Copyright @ 2013 ANDROİD İLETİSİM .