23 Mayıs 2016

Assassin's Creed Syndicate Gold edition Full pc indir+TORRENT

Assassin' Creed Syndicate Gold edition İNDİR
Assassin's Creed Syndicate İNDİR PC




Aksiyon dolu tam bir oyun deneyimi yaşatacak bir oyun olmakla bilinen assansin's creed kırıldı crack mevcut olup kısa bir oyun kurulumundan bahsedeceğim


Assassin's Creed Syndicate kurulumu 

Öncelikle oyun kurulumu daemon tools programı bilgisayarınızda kurulu olsun sitede mevcut olup indirin oyunu indirin ve daemon tools programı ile iso dosyasına tıklayın genelde oyun exe si çalışır ve oyun kurulumunu yaparsınız olası exe dosyası açılmazsa bilgisayarımın bölümünde c/d diskin olduğu yerde  oyuna ait sanal disk oluşacaktır.


Bu sanal diske sağ tıklayın aç diyoruz setup dedikten sonra oyun kurulumunu yapın  crack (codex) klasörü içindeki dosyaları kopyalayın. Masa üstünde oyun simgesi olacak buna sağ tıklayın dosya komutunu aç dediğimizde oyunun olduğu bölüm açılacak buraya kopyaladığınız crack leri  kopyala değiştir seçeneği ile yapıştırın oyunu full yapın   

 Assassin's Creed Syndicate torrent indir

                                               Assassin's Creed Syndicate İNDİR 
                                                    Oyunu BURADAN İNDİR
                                                    Crack BURADAN İNDİR
                                                    DLC    BURADAN İNDİR


tüm dlc ve güncellemeleri içerir yenidir


                                                                 

9 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. oyunu ındırdım fakat yukleyemıyorum herhangı bır ıso belgesı goremeıyorum klasor hakınde ındı ve exe ızın vermuyor u play ındırmemı sıtıyor u play ındırdıgımde ıse key gerekıyor yuemeye devam etmem ıcın yardım lutfen .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daemon tools varmi bilgisayarinda kısa hatirlatma oyun torrent oldugu icin utorrent pc de kurulu olacak o şekilde indirme yapacan

      Sil
    2. U play degildir o pcde utorrent olacak o şrkilde indirdiginiz zaman iso dosyasi gözükür oyun kurulumu yapman için iso dosyasini acman gerekiyor daemontools la acarsin

      Sil
  4. bılgısayarımda utorrent var , o sekılde ındırdım , ayrıca deamons tools lıte da mevcut ama olmadı normaldede cok kez utorrentte ındırıp ıso dosyası ıle kurdum ama bunda ıso dosyasını bulamıyorum , resımlı bır sekılde anltaım mumkun mudur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://bc.vc/3FWY5C Şunu denermisin
      tekrar indirme yapacan ya indirme yapacağın zaman torrent açılacak iso dosyası gözüyor

      Sil
  5. ben ındırırkende aynı sekılde gozuktu o sekılde ındırdım ama sadece suanda klasor olaarak gozukuyo , codex i tekrar ındırıdım denemek ıcın belkı ordan yukleryebılırım dıye ama olmadı , tekrardan hepsını ındırmemde cok zor analasılan bu oyun elımde patladı neyse gende yardımın ıcın tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tekrar indirmek mesele 40 gb filan oyun yanlız indirme yaparken dosya içeriğini göster dedğinizde iso dosyasını gösteriyor denedim sorun yok ama ilk linkte dosya şeklinde gösteriyordu

      Sil

 

Copyright @ 2013 ANDROİD İLETİSİM .