14 Şubat 2017

Counter Strike Global Offensive online 2017 indir + torrent

Counter Strike Global Offensive online 2017 indir



Eski bir oyun olan geliştirildikçe güzelleşmeye başladı Daha yeni silahlar
karakterler ve yeni bölümleriyle daha da güzel bir hale geldi oyunu yüklerken 
antivirus kapalı olsun aksi  halde siler 



Counter Strike Global Offensive online 2016 torrent indir

                     
Counter Strike Global Offensive online 2016

                                   



                    
Counter Strike Global Offensive online indir 2016
yeni sürüm çıktı 1.35.6.6 (2017)
                                      
                                       
şubat güncel



3 yorum:

  1. ADMİN sen bu torrent dosyalarını nerden buluyorsun ?? Söylersen sevinirinim daha güncel bir şekilde takip etmek istiyorum da :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizi takip etmezsin o zaman :) zaten cıktıgı an paylasiyoruz

      Sil
  2. Torrentten indirdim.Setuptan kurulumuda yaptım.Sonra gelen kısayolu çalıştırdım indirme yeri çıktı.İndirmeyide yaptım.Sonra 2 kısayol çıktı.1i açılınca açılmıyor başka bir program galiba.'Start CSGO No İnternet' adı.Normal csgoyu açınca rusça hata veriyor ne yapmalıyım ? 2-3 kere güncelleme indirmesini yaptım.?

    YanıtlaSil

 

Copyright @ 2013 ANDROİD İLETİSİM .